Aerial Fitness

12«Πέταξε ψηλά»

Η μέθοδος αυτή ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του 90 και έφτασε στην μορφή που είναι σήμερα το 1999.δημιουργός της είναι ο Αμερικανός Cristopher Harrison χορογράφος και χορευτής στο Broadway.

Το μάθημα γίνεται στον αέρα με την χρήση του hammock (μια αιώρα φτιαγμένη από ειδικό πανί  που αντέχει έως 450 kg. Σκοπός του aerial προγράμματος είναι η ενδυνάμωση, η απελευθέρωση, η διασκέδαση, η αποσυμπίεση των αρθρώσεων, η χαλάρωση, η βελτίωση στάσης σώματος, η απομάκρυνση του φόβου, η διατήρηση της νεότητας, να αποκτήσει ο ασκούμενος αυτοπεποίθηση και να γίνει πραγματικότητα το όνειρο να πετάξουμε.

Μπορούν όλοι να πάρουν μέρος σε ένα πρόγραμμα aerial ανεξαρτήτου ηλικίας ,φυσικής κατάστασης, σωματικού βάρους, ύψους ή φίλου. Προσοχή οι περιπτώσεις που δεν μπορεί ένα άτομο να παρακολουθήσει το μάθημα είναι οι εξής: αν κάποιος έχει πίεση, γλαύκωμα, ιλίγγους, καρδιά, αν έχει κάνει πρόσφατα εγχείρηση, αν είναι έγκυος και αν έχει κάνει bottox και δεν έχουν περάσει τουλάχιστον 6 ώρες.

Στο μάθημα η ενδυμασία πρέπει να είναι με εφαρμοστά ρούχα χωρίς εξοχές (φερμουάρ, τρουκς κ.τ.λ.) να μην φοράτε κοσμήματα (ρολόγια , δαχτυλίδια, κολιέ) τα μαλλιά να είναι πιασμένα να φοράτε μπλούζα με μανίκι και να μην φοράτε κάλτσες. Ακόμα θα πρέπει να έχετε φάει τουλάχιστον 3 ώρες νωρίτερα

Είναι το ιδανικό πρόγραμμα για όποιον θέλει να κάνει κάτι ξεχωριστό και να βρεθεί σε άλλη διάσταση.