Pilates

4Η μέθοδος Pilates μπορεί να αποτελεί σήμερα την πιο δημοφιλή μέθοδο άσκησης, αλλά έχει αναγνωριστεί απ’ τους γιατρούς πριν από περίπου έναν αιώνα. Το Pilates είναι δημιουργία του Joseph H. Pilates στις αρχές της δεκαετίας του 1900. Ως παιδί ο ίδιος υπέφερε από άσθμα και ραχιτισμό, έτσι λοιπόν η επιθυμία του να δυναμώσει το ασθενικό του σώμα τον οδήγησε στην διαμόρφωση της μεθόδου αυτής, όπου την ονόμαζε «τέχνη του Ελέγχου».

Το Pilates δυναμώνει και τονώνει τους μύες, βελτιώνει την στάση σώματος χαρίζει ευλυγισία, ισορροπία, συντονίζει σώμα και μυαλό και δημιουργεί μια πιο χυτή σιλουέτα. Είναι το ιδανικό είδος άσκησης για όσους υποφέρουν από πόνους στην μέση, τον αυχένα και άλλα μυοσκελετικά προβλήματα. Είναι κατάλληλο για όλους, ανάλογα με τον τρόπο που γίνεται το μάθημα μπορούν να πάρουν μέρος από ηλικιωμένους ή άτομα που κάνουν αποκατάσταση μετά από τραυματισμό μέχρι επαγγελματίες χορευτές και αθλητές.

Το μάθημα γίνεται με δύο τρόπους είτε στο Pilates studio με την χρήση των μηχανημάτων (reformer, tower, arc – spine corrector κ.α.) όπου παίρνουν μέρος το μέγιστο 3 άτομα σε κάθε συνεδρία, είτε στο ομαδικό πρόγραμμα που είναι το Pilates mat με ασκήσεις στο έδαφος και την χρήση ειδικού εξοπλισμού Pilates (mat,fit balls, foam rollers, βαράκια( χεριών-ποδιών), λάστιχα, small balls, rings, weighted balls, bosu, sticks)

«Σε 10 μαθήματα θα αισθανθείτε την διαφορά, σε 20 μαθήματα θα την δείτε, σε 30 μαθήματα, θα έχετε ένα νέο σώμα.» (Joseph H. Pilates)